Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

MBO Servicedeskmedewerker (1 jaar)

 1.999,00

Exclusief btw

Als servicedeskmedewerker vervul je een essentiële rol binnen jouw organisatie. Je bent verantwoordelijk voor het afhandelen van vragen, het oplossen van problemen en het vervullen van verzoeken van klanten op korte termijn. Deze opleiding voor servicedeskmedewerkers is speciaal ontworpen om jouw vaardigheden te versterken binnen dit vakgebied, met specifieke nadruk op managementaspecten. De kernvraag die centraal staat is: “Hoe kun je effectief leiding geven aan een servicedesk?” Naast praktische kennis van servicedeskmanagement, besteedt de opleiding ook aandacht aan theoretische onderwerpen zoals communicatievaardigheden, informatiemanagement en projectmatig werken. Door deel te nemen aan deze opleiding leer je hoe je klantgericht kunt handelen, prestaties kunt meten en krijg je een dieper inzicht in informatietechnologie. Schrijf je vandaag nog in en maak een belangrijke sprong voorwaarts in jouw loopbaan als servicedeskmedewerker!

Leerdoelen

  • heb je inzicht in functionele systemen
  • weet je hoe je informatietechnologie toe kunt passen
  • ben je in staat om met intranet en internet te werken
  • kun je een informatiesysteem beheren
  • heb je inzicht in servicedeskmanagement
  • ben je in staat om informatieaanvragen af te handelen
  • kun je een servicedesk opzetten
  • kun je prestaties meten van de servicedesk
  • heb je inzicht in de inhoud van een project
  • ben je in staat om een projectplanning op te stellen
  • ben je in staat om SMART doelen te formuleren
  • kun je sturen op beheeraspecten
  • heb je inzicht in de communicatiemix
  • weet je hoe je promotiemateriaal kunt ontwikkelen
  • kun je sturen op communicatiebeleid
  • ben je in staat om verschillende communicatiemiddelen in te zetten

Opleidingsprogamma

Gedurende deze mbo-opleiding komen de volgende modules aan bod:

Opleidingsprogamma

Gedurende deze mbo-opleiding komen de volgende modules aan bod:

Diploma

Het volgen van de online opleiding MBO Servicedeskmedewerker (1 jaar) geeft jou de mogelijkheid om het diploma te behalen:
  • MBO Servicedeskmedewerker (1 jaar)

Tijdens de opleiding schrijf je voor iedere module een Verbeterplan Praktijk-Case (VPC). Hieruit moet jouw beheersing van de behandelde onderwerpen goed naar voren komen. Als je dit onderdeel met een positief resultaat afsluit, ontvang je het officiële diploma van deze opleiding.

Met het opgegeven bedrag worden niet alleen de kosten voor de studie en het studiemateriaal gedekt, maar ook eventuele herexamenkosten. Hierdoor bieden we een volledig pakket aan, zodat je zonder extra financiële verrassingen aan je studie kunt beginnen.

 1.999,00


Exclusief btw

MBO Servicedeskmedewerker (1 jaar)
 1.999,00
Scroll naar boven

Ook beschikbaar als je meer online begeleiding wilt

Online Studiecoaching

Wanneer je hebt gekozen voor een opleiding of cursus op onze website, heb je daarna de keuze uit 5 coaching pakketten die je aanvullend kunt bestellen om jouw persoonlijke ontwikkeling te stimuleren en begeleiden. 

Er is altijd een pakket dat bij jou past. Met meer of minder online coachingsessies en wel of niet extra ondersteuning bij jouw examenvoorbereiding. Ga hoe dan ook voor succes!